
Co robić po skończonej gwarancji sprzętu Apple?
Urządzenia Apple zwykle kojarzone są ze znakomitym wzornictwem i bezproblemowym działaniem. Każdy sprzęt prędzej, czy później boryka się z różnymi problemami, które są rozwiązywane w ramach gwarancji producenta. Co zrobić jednak w przypadku, gdy okres ochronny dobiegł końca? Mamy kilka sprawdzonych sposobów!
Ile trwa okres gwarancji w sprzętach Apple?
Amerykański producent wszystkie swoje urządzenia obejmuje standardowym rokiem gwarancji. W przypadku uszkodzeń nie wynikających z winy użytkownika, serwis wykona bezpłatną naprawę. Zdarza się, że po upływie tego terminu, niektóre urządzenia będą objęte dodatkowym programem naprawczym. Wady fabryczne, takie jak uszkodzona klawiatura, czy wadliwa bateria mogą być naprawione nawet dwa lata po zakupie telefonu, czy komputera. To jednak marginalne przypadki, dlatego warto pomyśleć o tym, jak zabezpieczyć się na wypadek niespodziewanej awarii.
Apple Care – świetny sposób na przedłużenie gwarancji
Apple Care to nic innego jak możliwość przedłużenia gwarancji na okres 3 lat. Po zakupie pakietu otrzymujesz nie tylko wsparcie serwisowe, ale również telefoniczne. Każde problemy z iPhone’em, iPadem, czy komputerem Mac można omówić wspólnie z konsultantem. Po wstępnej diagnozie zostanie podjęta decyzja, czy konieczne jest odesłanie urządzenia do serwisu. To wygodne rozwiązanie, które daje duży komfort. Słaba żywotność baterii, problemy z klawiaturą, czy ekranem – to wszystko zostanie rozwiązane w ramach gwarancji Apple Care.
Koniec gwarancji? Znajdź sprawdzony pogwarancyjny serwis Apple
Urządzenia Apple należą do jednych z najlepszych na rynku. Wsparcie aktualizacjami sprawia, że komputery, tablety i telefony mogą być użytkowane przez wiele lat bez obaw o spadek wydajności. Jednak co zrobić gdy gwarancja się skończyła, a sprzęt uległ uszkodzeniu? Wówczas warto skorzystać z usług pogwarancyjnego serwisu Apple, np. AppleFix we Wrocławiu. Doświadczeni serwisanci zajmą się sprzętem Apple w należyty sposób i rozwiążą usterki błyskawicznie. Warto postawić na sprawdzony serwis pogwarancyjny, ponieważ w takim miejscu masz dostęp do oryginalnych części lub wysokiej jakości zamienników. W ten sposób twój iPhone nie otrzyma taniej chińskiej baterii, która straci swoją żywotność po kilku miesiącach użytkowania. Dodatkowo na każdą usługę jest przewidziana 3 miesięczna gwarancja serwisu. Korzystanie z usług serwisu pogwarancyjnego to znakomity sposób.
Zobacz również

Najważniejsze powody, dla których warto przejść na ekosystem Apple w 2025 roku (Wskazówka: to nie tylko kwestia iPhone’ów)
15 lutego, 2025
Serwis Apple – jaki wybrać?
7 listopada, 2024